2011 m. gruodžio 7 d., trečiadienis

Birželio 2, viešbutis

Į viešbutį atvažiavau apie 23:00 (jau buvau pamiršusi, ką reiškia turkiškas vairavimas ir nei vienos avarijos, kai leki 120-140 km/h greičiu prieš šviesoforus ir vingiuotais keliukais ar iš 2 eismo juostų "pasidarai" 3-ią:D) Šefo dar gerai nepažįstu, bet tik galiu pasakyti, kad jis yra energijos mašina, kokių 5 energingų žmonių energija jame telpa - įdomu, ar jis kada miega? Nes kiek mačiau, tai tik darbas ir party. Jis pažįsta absoliučiai visus svečius, žino jų vardus, iš kur jie ir kada išskrenda, kaip svečiai visi žino jį- dėl to, kad jis 100 % atsidavęs jiems ir daro viską, kad visiems būtų čia gera.
Tai va, gyvenu su tokia smulkute mergaite turke, vardu Sema (maniau, kad ji mokinė, o pasirodo, kad ji už mane vyresnė), bet dar nelabai su ja kalbėjau, nes kai atvažiavau, ji jau ėjo miegot, o mane šefas nusivedė su kitu šefu ir dar viena animatore į restoraną pavalgyt.
Valgiau savo taip išsiilgtą GOZLEME su sūriu, kadangi jie gėrė į mano sveikatą, kad pagaliau atskridau ir kad sveika ir gyva, tai ir man teko išgerti taurę Efes'o :)
Vėliau dar nuėjom į vieną lauko klubą, kur dirbo jo draugas, vien tam, kad mane pristatytų - kaip juokinga, jis visiems mane pristatinėjo, kaip mokančią vokiečių, anglų, slovėnų, rusų, lietuvių ir turkų kalbas. Na aš rusiškai idealiai nemoku, bet žinoma, susikalbu be problemų. Dėl turkų tai man atrodo kad dar ir dabar jau pažįstami darbuotojai galvoja, kad moku turkų, nes nu pasisveikinu/atsisveikinu, susipažįstu ar dar ko paklausiu, jei žinau kaip, turkiškai, o jei jie manęs klausia, tai dažniausiai +- suprantu ir reik atsakyt tik taip/ne. Jiems labai gražiai atrodo, kad aš moku lietuviškai ir kad esu iš Lietuvos, o ne iš kokios Rusijos ar Ukrainos.
Skirtingai nei pernykščiam viešbuty, čia radau jau 4 žmones (per 2 dienas), kurie tiksliai žino, kas ir kur yra Lietuva, sostinę, prezidentę ir t.t.-nustebino :D
Beje, atvažiuodama čia spėliojau, kiek lietuvių šeimų čia sutiksiu šią vasarą, kadangi viešbutis labai brangus (5*+2*), maniau, kad tik kokias 3, bet didžiai mano nuostabai vakar, kai atskridau, čia ilsėjosi 4 lietuvių šeimos - su 2 mergaitėm jau susipažinau šiandien, kai vaikščiojau po viešbučio teritoriją lauke. Beje, pasirodo, čia dirba dar viena lietuvė, kaip iš šefo supratau, kad irgi neseniai atskridus, skrido iš Vilniaus - tai dar labiau nustebino žiniomis apie Lietuvą :D
Tai vat, po tokios nuotykingos dienos pagaliau apie 02:00 nuėjau miegoti..:)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą